Index
» Projekty
» ep
» Fórum
» Hierna gelooft Powell dat Adidas een |
|
yaya2017
Založený: 24.07.2019
Zaslal: 2019-10-08 09:30
Návrat hore
Odpovedať s citátom
|
De senior sportadviseur van NPD Group Inc., Matt Powell, gelooft echter dat klanten enthousiast zijn over de tweede kans om geliefde schoenen te kopen, maar waarschuwde ook voor een potentieel probleem
Nike Air Presto Femme
op lange termijn dat een nieuwe voorraad van deze omvang zou kunnen
Nike Roshe Run Dames
veroorzaken. "Ik denk dat consumenten waarschijnlijk opgewonden om toegang te hebben tot producten die ze de eerste keer misten. [Maar] Ik denk wel dat dit
Nike Air Max TN Mujer
een negatieve invloed zal hebben op de
Nike Air Max 90 Dames Roze
wederverkoopprijzen. Elke keer als er een dergelijke hoeveelheid wordt bijgevuld, raakt het meestal de wederverkoopprijzen heel erg. . Veel van de interesse voor deze specifieke lijn is dat de consument ze kan
Nike Air Max 90 Donne Nero
omdraaien voor een leuk veelvoud. We zagen tijdens de vakantie dat een aantal van de vakantie-releases hoofdzakelijk verkocht werden voor de adviesprijs.
Dat is voor mij geen goede indicator wanneer schoenen die voor
Asics Gel Lyte 5 Homme
hoge multiples verkochten voor vrijwel niets verkopen. "In Canada gevestigde influencer Cid" The Kicks "Merisier hoopt dat dit het begin is van betere
Adidas NMD Femme
Yeezy-voorraadcontrole." Het geeft een kans voor gewone mensen om mee
Adidas Superstar Damen
te doen - onthoud, Kanye zei dat iedereen Yeezy zal dragen, 'zei Merisier. “[Het lijkt erop dat] Mr. West de mensen geeft wat ze willen: de kans om het te krijgen
Nike Air Max 2017 Dámské
zoals elke gewone schoen. Geen opstellingen
Nike Internationalist Mujer
meer om ze te krijgen of zorgen om welke reden dan ook. Ik vind ook dat het merk niet moet worden gebouwd rond de gevreesde wederverkopers, wat betekent dat Adidas weer controle krijgt over de voorraad
Adidas Superstar Damen Weiss
die wordt geduwd. ”
De voorraad bevatte een aantal populaire Boost 350 V2-, Powerphase- en Boost 700-kleuren, evenals andere in het verleden gewilde Yeezy-looks. Sommige stijlen zijn uitgebracht in full-family-formaat. Prijzen varieerden van $ 150 tot $ 300. Ondanks dat hij niet blij is met wat er wordt aangeboden, is de heer Foamer Simpson van mening dat het constante gepraat op sociale media vandaag zowel Adidas als het
Nike Air Max 270 Femme
Yeezy-merk een broodnodige zichtverbetering geeft. "Het is absoluut goed voor het merk omdat mensen hebben het de laatste paar dagen over Adidas gehad, en meer specifiek over
Nike Air Vapormax Damen
Yeezy's. Dus in dat opzicht is
Adidas Superstar Donne Blu
het een overwinning, "zei de heer Foamer Simpson. Hierna gelooft Powell dat Adidas een nieuw Yeezy-silhouet moet introduceren om de markt nieuw leven in te blazen.
|
Odoslať novú tému
Odpovedať na tému
|
|
|
|