Index
» Projekty
» ep
» Fórum
» dward-schoen met Nike geschreven in |
|
yaya2017
Založený: 24.07.2019
Zaslal: 2019-08-30 02:50
Návrat hore
Odpovedať s citátom
|
Als nautische onzin iets is wat je wilt, heeft Kyrie
Nike Free Run 3.0 Donne
Nike Air Vapormax Femme
Irving
Adidas ZX Flux Damen
een
Nike Air Max 97 Femme
paar
Asics Gel Lyte 5 Femme
schoenen
Nike Air Max 97 Damen
om je te verkopen. Poreus en geel Irving is dat niet - hij zal volgend jaar de zwart-wit van de Brooklyn Nets dragen - maar hij is een grote fan van Spongebob Squarepants, zozeer zelfs dat hij Nike ervan overtuigde om samen te werken met Nickelodeon en een verzameling uit te brengen van schoenen ge?nspireerd door de bewoners van Bikini Bottom. SpongeBob lijkt misschien een vreemd concept voor een samenwerking op het gebied van schoenen, maar vreemdheid heeft het platte-aarde-evangeliserende Irving nog niet gestopt, vooral als het gaat om zijn sneakers. Hij heeft een paar met vriendenthema en een recentere "Third Eye Vision" -kleurweg gemaakt. Irving begrijpt dat het vandaag doorbreken van de hoop sneakers iets dat een beetje vetter is. "Het zien van dit spul op straat wordt automatisch een [gesprek]," zegt hij.
De
Nike Air Max TN Femme
Nike Air Max 90 Femme
Nike Internationalist Mujer
strategie
Nike Air Max Thea Femme
werkt
www.brucolimare.it/
voor
www.alberttross.de
hem: Irving's
Adidas ZX Flux Donne
schoenen waren de best verkochte signature sneaker-lijn van 2017, alleen achter LeBron James, volgens gegevens van NPD. NPD volgt de verkoop van signatuurlijnen niet meer, maar NPD's sneakeranalist Matt Powell vertelt me ??via e-mail mijn veronderstelling dat de ranglijst van vorig jaar waarschijnlijk correct is. Ik sprak met Irving over zijn nieuwe samenwerking (vanaf 10 augustus, geprijsd op $ 130), waarom Meneer Krabs lijkt op Charles Oakley, en de levenslessen die hij van SpongeBob heeft gevolgd. Beginnen met de WNBA was een prioriteit op mijn lijst. Ik duwde het met Nike en zei: "Hé, laten we deze meisjes hier eerst toegang toe geven." En basketbal gaat nu meteen - je kunt natuurlijk de finale kiezen, je kunt spelers in die ruimte kiezen, maar voor mij ben ik dol op de meisjes.
Ik ontmoette Irving
Nike Air Max 2017 Femme
Nike Air Max 270 React Femme
www.anamartinez.es
in de
Nike Air Max 95 Womens
aanloop
Nike Air Max 720 Mujer
naar zijn
Nike Air Max 1 Damen
belangrijke beslissing van een vrij bureau, en terwijl ik op hem wachtte in de kantoren van Nike in Midtown, vroeg een tv-chronron: "WAT GAAT ER MET KYRIE?" Het antwoord? Niet veel, eigenlijk, afgezien van regelmatige reizen naar Bikinibroek. Hij arriveerde met een paar glanzende rode schoenen met een vleugje groen aan de zijkant van de bovenkant: de kleur van de heer Krabs, uiteraard. De rest van de set was voor hem opgesteld: een radioactieve roze en groene Patrick Star sneaker, een SpongeBob-geel paar met een trillende swoosh, een zachte aquablauwe Squidward-schoen met Nike geschreven in het lettertype Bikini-Bottom tegenover de hiel en een wit model met een enkele roze bloem voor de favoriete (alleen?) Texaanse eekhoorn Sandy Cheeks van de onderwaterstad.
|
Odoslať novú tému
Odpovedať na tému
|
|
|
|